Returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice ce au achiziționat produse de la Experttop.ro.
Produsele comandate online ce au ca modalitate de livrare: ridicarea de la punctul de lucru, nu beneficiază de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate și de a li se testa funcționalitatea la recepție). Ne rezervăm dreptul de a verifica și accepta produsul la solicitarea clientului.
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intra în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (patrusprezece) zile de la data informării Experttop.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului, într-un cont bancar.
Experttop.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care Experttop.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă).
Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonanței de Urgență 34/2014, trebuie completat formularul de retur (modelul de mai jos) cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt luate în considerare. De asemenea produsul trebuie să intre în posesia noastră cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data recepționării lui.
Returul produselor se poate face prin curier sau venind direct la sediul Experttop.ro, dar nu înainte de a completă formularul de retur și a primi acceptul din partea noastră.
În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
Vă rugăm ca în momentul expedierii, coletul să conțină următoarele documente/date:
Copie după factură
Certificatul de garanție al produsului în original (cel oferit de producător, nu de vânzător)
Excepții:
Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate:
Licențe software (din această categorie fac parte și produsele ce dețin sisteme preinstalate)
Consumabile (acumulatori, cartușe imprimantă, etc)
Produse de îngrijire personală (din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena: produse de îngrijire/ igiena personală, căști)
Extensii de garanții
Produsele din categoria "Servere", "Rețelistică", "Copiatoare"
Bricolaj
Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:
Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat
Aparatele de aer condiționat care au fost montate, aparatele de bucătărie care au fost folosite, mașinile de călcat care prezintă urme de utilizare (zgârieturi pe talpă, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite.
Retur DOA : În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris a S.C. BUCOVINA ELECTRO TOP SRL sau prezentarea la sediul societății cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
De reținut:
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
Va rugăm verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la Fan Courier în prezența curierului și cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă coletele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
FORMULAR RETUR
(Se va trimite prin e-mail la adresa: contact@experttop.ro)
Număr comandă:__________ Număr factură: ___________________ Dată factură: ______________
Date Client
Nume și Prenume:______________________________________ e-mail: ________________________________________________
Adresa de facturare: __________________________________________________________________________________________
Telefon: _________________________ Cont IBAN: _________________________________________________________________
Bancă: _______________________________________ Titular Cont IBAN: _______________________________________________
Motivele de retur pot fi:
Nu este conform descrierii / imaginii
Produs primit cu ambalaj deteriorat
Nu se încadrează în spațiul destinat
M-am răzgândit
Comandă greșită (am primit alt articol)
Probleme de calitate (defecte de fabricație)
Produs deteriorat în pachet
Altele :
______________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________
Completează aici datele produsului returnat :
DENUMIRE PRODUS | MARCĂ | MODEL | SERIA (FD) |
Confirm că datele completate în Formularul de Retur
sunt corecte și complete.
Semnătura Client:
Data: